Monday, May 10, 2010

Hey ya ! Shake it like a polaroid picture! :))

Yup, this entry is different because before you read about it, kita dengar lagu dulu.. Hahaha.. This is my favorite song for this month.. Hmmm.. Why?? Huhuhu.. Something irrisistible awaits me ofcoz.. Nak tau apa?? Hmm.. I thought i dah hints.. Hehehe.. Okie dokie..

The beautiful things for May.. :)) (sambil angkat tangan and pray real hard, dengan harapan, bintang jatuh dari langit.. kakakaka) Well, the fact that i am eye-ing for it dah lama and berzaman lagi, now i kinda dah jumpa the one true love, when it comes to camera.. I memang suka camera.. Not only be in the picture, but i just love to snap pictures, especially now, with Aidan tagging along, memang banyaklah gambar2 kenangan yang i snaped for him tuk disimpan later on.. Macam myself, memang tak banyak gambar masa kecil i yang i ada, and sangatlah rugi sebab tak boleh nak tengok balik, gambar2 zaman muda.. Tu lah, masa kecik2 dulu, tak nak bergambar and almost nak lari jer bila ajak bergambar.. Now, menyesal!! Huhuhu..

So, mummy really want Aidan to have a lot of pictures, and ofoz each one is so special to me, walaupun gambar Aidan just simply tido.. If mummy lucky sket that night, i might capture gambar Aidan with mulut terbuka masa tido.. hahaha.. Nyenyak sangat, cute!! Camera is ofcoz my thing, but Polaroid camera is my dream.. :) Nak sangat2.. And Alhamdulillah, this month, my dream will come true.. Sebab this PC just like what i want.. Tercantik!! :)) Thanks to Fujifilm, and now boleh la beli, my own present, for myself, in conjunction with Mother's Day!! Hahahaha! Alasan!.. 'Shhhhhhh' .. Do not tell daddy, if not Daddy mesti pergi cari dulu.. Aaappp!

Besides this lovely, cute PC, i am still waiting for my Aigner!! Tick tock tick tock, tengah tunggu my sister balik from US next week, with my Aigner terselit in one of his bags.. Yesssss! I just can't wait! Apaaaaaa?? Ofcoz, with matching purse.. :)) Saya suker!! Hadiah Mother's Day?? Sudah semestinya.. :)) Patutlah, ramai jer yang buat online business, jual branded bags, sebab beli direct dari sana, murah.. And sampai sini, harga naik rm300-500! Wahhhh, profit hebat.. Pandai buat business yerrrr.. Akak venture gak karang, aaaaaa..! :P hahaha.. Tengok lah all the beautful things in May.. I love May!!!! :))

p/s : To my friend, May.. I love you too.. :)) Kakakakaka!!

Aigner in my heart, and soul.. Gambar contoh, yang sampai tak tau macam mana.. Hopefully my sis pick this one.. Hihihi.. :)

Pink.. pink.. pink!!

I love PC so mucho chucho.. :))

Kalau nak daddy pun bley guna, better amik WHITE..

Kalau nak bagi nampak chomeiii Aidan pakai later, better amik BLUE WHITE..

Kalau nak puas hati, amik PINK WHITE!! YEAHHHHH!!

Meh nak ngomel sket pasal FUJIFILM INSTAX MINI 7S.. Terbaeeeeekkkkk!! :))


Kegunaan untuk project SB party?? SEMESTINYA!! :))


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com