Tuesday, May 11, 2010

Well, at least Simon agreesssss.. Hehehe.. :)

All the blogs that i love.. :)
Oh my.. oh my.. it has been ages since my last blog hopping.. Usually, masuk and update what's new with me and the kicik, and by the time nak selak sana sini, it's either Aidan start asking for attentions, ataupun i curik masa prepare benda2 yang perlu, or projects2 yang tergendala, or like now, dok 'pikiaq' what to do kat umah Cahaya later on, and how to decorate my so called 'crib'.. Hehehe.. :)) Macam2.. and, yup, this mummmy of Aidan sekarang dah merangkul kontraktor kelas 1 okay.. Hahaha.. Hari2 need to do some spot check kat umah tuh.. But kalau dah tiap2 hari pegi sana, and expected jer, memanglah bukan spot checks namanyer.. But being me, i just want to make sure that keje mesti quality.. I can just seat back kat rumah and tunggu jer diorang kata 'siap!' but bila fikir2, better get myself involved, at least, i know what they are doing, and takder la nak amik benda sambil lewa jer.. I choose to be one busy mummy! :))

Hari ni, sempat gak blog hopping, and came across few new blogs yang i baca jer, terus suka how they write things and very creative.. Yup, bukan blog mak2, kalau blog mak2, selalu lebih kurang jer.. Hehehe.. Kalau hari ni blog Mak A discuss pasal satu benda ni, Mak B pun nak juga discuss benda yang agak sama.. Pelik?? Tapi benar.. :) Hehehe.. Buat macam mana, bila dah citer pasal anak2 ni, semua go through phase yang sama, and masing2 nak bercerita pasal anak2 masing2.. Hehehe.. But blogs yang i came across nih, very tone- down, tapi nampak jalan citer and ada isi.. My blog ofcoz lah termasuk dalam golongan mak2, citer yang sama.. hahaha.. But, you guys kena baca blog diorang ni.. Kelakar, hillarious, and nampak very creative.. Kira terror la!! Hahaha.. Oh ya, blogs students yang BEST!!

Enjoy!!

1.
Hanis Zalikha

2.
Saffawati's Blog


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com