Friday, October 1, 2010


OH mimpi..


Smalam saya mimpi yang indah- indah,

Dalam mimpi tuh, saya tau yang saya bermimpi jer.. Hahaha,

Tapi saya layankan juga..

Kadang- kadang mimpi tuh indah daripada realiti,

Kalau ini la mimpi.. biarkan saja saya seketika,

Biar saya melayan segala yang tak terduga,

Yang dalam mimpi.. bisa menjadi kenyataan,

Kenyataan yang terasa begitu benar,

Tapi bila si kicik tiba2 jer berpusing dalam tidur,

Sampai ke kaki saya,

Lantas, saya bangun dengan terkejut,

Sebabkan terasa macam dia nak jatuh (walaupun katil tak amik lagi, and tido atas tilam jer :P),

Lupa yang diri ini pregnant,

Dan akibatnyer, PERUT SAKIT AND CRAMP!


Bahaya.. bahaya..

Hai la anak, hai la mimpi.. *Sigh

p/s: Kalau mimpi yang sama berulang-ulang kali, apa maksudnya?? Hmmmmm.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com