Sunday, November 21, 2010





At 5+ months, and stronger than ever!

Hahahaha, nope2.. Jangan tertipu, it's 5+ months, and sakit sana sini.. Seriously.. Body ache like sentiasa.. Epidural kicks ker?? Hmmm.. Manalah tau, kesan epidural masa deliverkan Aidan skang menjadi2.. My back rasa macam nak tercabut jer, especially waktu malam..

Other than that, i can say that this pregnancy is easy for me.. So far la kan.. Hehehe..

So, this is me from my 1st ever month of pregnancy to my second baby, up until now.. :)

My 1st month.. Yer, masa ni tak tau pun kata pregnant.. Hahaha.. :P

2nd month, masa ni dah tau dah, but memang tak nampak langsung my tummy.. Yer lah, still awal, so no need to focus on the tummy, just focus on the happy mummy's face.. Kekekeke..

3rd months.. Dah start nampak baby bump.. :)

4 months, still boleh nak cover with t shirt.. Hahahaha!

At 5 months, memang dah tak boleh cover.. Walaupun tummy not soooo big, but muka dah start dah chubby and all.. Tunggu perubahan di hidung jer lagi.. Hahaha.. Only those with experience jer understand.. Hahahaha..

Yup, kalau nak ikutkan, my tummy tak besar pun.. *Sigh, masa Aidan pun sama.. Bukan la tak besar macam mana, meaning to say, ada lagi those yang pregnant 5 months, tapi tummy lagi besar dari i.. I ni kiranya kategori sederhana la kot.. Hihihi.. Tapi i did come across about my situation dalam Babycenter, and it stated there, care less bout how people criticize about your tummy, too big or too small, sebab setiap individu lain2, and ada yang besar, besar lah, and if it is small, tak semesti anak tuh tak sihat.. InsyaAllah, as long as my gynae kata everything is on track with my baby, then tak nak lah nak fikir2 negative.. I've learned my lesson masa Aidan dulu, and enough lah.. Pasni, doa agar semuanya selamat.. :) InsyaAllah.. Siap my friends boleh buat lawak, kalau tummy kecil, stretch mark pun tak banyak or takder.. *Grinning, bukan apa, masa Aidan, i takder stretch mark sgt, and yup, Aidan pun kecil.. But this one, harap lahir with berat yang acceptable, please.. :) Stretch mark bagai, belakang kira.. My priority are my kids.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com