Tuesday, June 12, 2012


Cerita Nabilah di pagi hari.. :D

Okay, Nabilah is Aidan's cousin.. :)

At 4 am, Aidan woke up, and asked daddy for susu.. I woke up 2 hours before, as Hessa insisted for her susu, and yes, i got to change their diapers and stuff ( i would be very mad at myself if i forgot to change my kids diapers at night sebab kulit my kids sensitive, and kalau pakai lama sikit, start lah menggaru and all, yes garu like nobody's business.. kesian.. huhuh)..

Aidan, with mata separa buka, and mummy mmg buat2 tido sebab tak nak anak tuh jadi segar bugar plak tengok mummy pun dah bangun and what not.. He went:

Aidan: Dad, nak susu..

Daddy got up and made him, his susu..

Daddy: Nah, baca Bismillah..

Usually Aidan akan baca betul2 (walaupun pelat still ada), but this time..

Aidan: Bismillahhhhhh.. Eh, Nabilah??

Mummy dah tersengih dah dalam buat2 tido tuh.. and he continued..

Aidan: Nabilahhirahmani'ohim (pelat Cik Dan)

Dad: Hai, baca elok2..

Mummy: kekekeke with my eyes shut.. hehehe.. Funny Dan Dan! :P

p/s: yes, attempt mummy tak menjadi, he got back to sleep at 6 plus, when i was getting myself ready for my Tuesday at the office.. hehehe.. :P What a good way to start Tuesday! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com